دستورات بعد از عصب کشی دندان

بعد از عصب کشی تا چند روز ناحیه درمان شده حساس است . این طبیعی است . چرا که بدن شما در حال گذراندن پروسه بهبود است . همچنین چون در زمان عصب کشی مدت طولانی دهان خود را باز نگه داشته اید ، امکان احساس درد در فک شما نیز وجود دارد .

این علایم موقتی است و به راحتی با داروهای ضد درد قابل کنترل می باشد . فقط باید به خاطر داشته باشید که این مسکن به صورتی که برای شما تجویز شده ، بعد از انجام عصب کشی مصرف کنید .

بلافاصله بعد از درمان یک عدد ژلوفن مصرف نمایید . 2 ساعت بعد یک استامینوفن . این پروسه را به مدت 8 ساعت هر دو ساعت در میان انجام دهید و از فردای آنروز هر 8 ساعت یک عدد ژلوفن به مدت حداقل 3 روز مصرف نمایید .

بعد از اینکه درمان ریشه دندان کامل شد ، دندان شما تا مدتی احساس متفاوتی نسبت به دندان های کناری خواهد داشت . اما اگر درد شدید بعد از گذشت چند روز تجربه کردید ، حتما با کلینیک نیاز تماس بگیرید .

عصب کشی دندان در خیابان آذربایجان

بعد از عصب کشی دندان ، بهتر است تا بر طرف شدن بی حسی چیزی نخورید چون احتمال اینکه گونه یا زبان خود را گاز بگیرید ، هست .

بعد از عصب کشی دندان ، حتما دندان خود را به صورت معمول مسواک بزنید و نخ دندان بکشید . شاید به دلیل وجود پانسمان امکان نخ دندان کشیدن وجود نداشته باشد .

بعد از عصب کشی دندان ، تا دندان بصورت کامل ترمیم دائم نشده است ، چیز سفتی با آن گاز نزنید .

اگر دندان پانسمان موقت دارد ، این طبیعی است که تا جلسه انجام ترمیم دائم ، مقداری از پانسمان از بین برود .

اگر هر کدام از موارد زیر را احساس کردید سریعا با ما تماس بگیرید :

  • تورم قابل مشاهده داخل یا خارج دهان
  • بازگشت علایم اولیه قبل از درمان
  • بلندی دندان یا پانسمان بعد از عصب کشی
  • واکنش آلرژی به داروها یا خارش

روت کانال تراپی مرحله اول برای حفظ دندان شما می باشد .

بعد از اتمام عصب کشی باید ترمیم مناسب روی دندان قرار بگیرد .

بعد از پایان عصب کشی نیاز به یک جلسه وقت با دندانپزشک خود جهت انجام ترمیم دائم دارید .

دندانی که بطور ایده آلی درمان ریشه شده باشد و ترمیم مناسبی هم روی آن قرار گیرد ، به اندازه دندان های سالم شما عمر خواهر داشت .